Tuesday 30 April 2019

PROGRAM MASIH ADA YANG SAYANG

Program Masih Ada Yang Sayang kali ini diadakan untuk meraikan hari lahir pelajar-pelajar yang lahir pada bulan Januari sehingga April . Program yang telah diadakan pada 29 April 2019 , kebetulan pula ini merupakan minggu akhir sebelum bulan puasa,  dah seperti kenduri menyambut puasa pula nampaknya. Majlis secara 'potluck' sumbangan para guru dan ppm.   


 Siapa lah yang awal-awal tahun dah sambut hari lahir ni.... meh kita tengok wajah-wajah mereka tu πŸ˜πŸ˜€πŸ˜€

Mewakili bulan Januari ialah Fatin Alyaa yang lahir tanggal 6hb Januari. Nampaknya cuma Fatin jer wakil tunggal yang lahir pada bulan Januari. 


Fatin Alyaa lahir pada 6/1

Tak sangka ramai pula yang lahir bulan Februari ni,  berderet-deret tarikhnya....kalau lah program Masih Ada Yang Sayang ini kita buat mengikut tarikh sebenar maka hari-hari kita akan dapat makan kek πŸ˜‹


Muhammad Hafiz lahir pada 1/2
Jethro lahir pada 2/2

Navanitan lahir pada 3/2
Muhammad Hafiz lahir pada 5/2

Mohamad Haziq lahir pada 6/2
Manakala untuk bulan  Mac dan April ia tidak semeriah bulan Februari😊 Shamsinar untuk bulan Mac dan Syafiq untuk bulan April.

Norshamsinar lahir pada 1/3

Muhammad Syafiq lahir pada 2/4

Wowwww....tiba-tiba terselit  wajah Cikgu Azlina, Kak Kam dan Kak Fara di deretan kek yang pelbagai flavour tu......alang-alang banyak sangat kek, kami tumpang semangkuk ye... Sepatutnya turut bergambar di situ ialah tuan GPK PPKI cikgu Roslan yang lahir pada 24 Januari tapi pada hari kejadian beliau berada di luar kawasanπŸ˜†πŸ˜Š.

Birthday Kak
Kam 6/4, Cikgu Azlina 1/2  dan Kak Fara 9/4



πŸ’“ January ~ April babies πŸ’“



Hakim macam biasa, walaupun makanan sedap tapi makan sikit jer...diet yeπŸ˜›
Kusyuk menikmati nasi lemak yang enak lagi menyelerakan πŸ˜πŸ˜‹


Memang terbaik πŸ‘πŸ‘


Begitu lah sambutan MAS singkatan untuk Masih Ada Yang Sayang yang diadakan di PKG Mambau.. walaupun majlis ini tidak diadakan di hotel lima bintang namun kemeriahan, kemesraan dan keakraban sangat dirasai.

Acara makan- makan di siang hari kita tangguhkan sehingga selepas raya...pastinya menu nya tak pernah tak sedap... semua yang eksklusif sahaja dari kami team ppki yang ohsem πŸ’•πŸ˜œπŸ˜








No comments:

Post a Comment