Friday 18 May 2018

KEJOHANAN BOLING TENPIN PENDIDIKAN KHAS DAERAH SEREMBAN TAHUN 2018

14 MEI 2018


PPKI SMK Mambau telah dilantik menjadi tuan rumah bagi Kejohanan Boling Tenpin Pendidikan Khas Peringkat Daerah Seremban. Kejohanan ini telah berlangsung di Ole Ole Super Bowl Mydin Mall Seremban 2. 

Penyertaan terbahagi kepada kategori junior (murid sekolah rendah) dan kategori senior (murid sekolah menengah). Bagi setiap kategori pula, terbahagi kepada lelaki bermasalah pendengaran (BD), lelaki bermasalah pembelajaran (BP) dan perempuan bermasalah pendengaran (BD) serta perempuan bermasalah pembelajaran (BP).

Secara keseluruhan terdapat 43 buah sekolah yang terdiri daripada sekolah rendah, sekolah menengah dan Sekolah Kebangsaan Pendidikan Khas (SKPK) daerah Seremban telah menghantar penyertaan.

Setiap pemain bermain sebanyak 3 game secara cross lane.

Kejohanan bermula pada pukul 10.00 pagi dan selesai pada pukul 1.30 tengah hari. 

Majlis penutup  disempurnakan oleh Puan Hajah Rodiah Binti Mohd Jan , Pegawai Pendidikan Daerah Seremban.

Alhamdulilah, kejohanan berjalan dengan lancar seperti yang dirancang. 

Tahniah kepada murid-murid yang menang. 

Salah seorang murid PPKI SMK Mambau turut tersenarai sebagai pemenang iaitu Rumithira A/P Veeramany telah mendapat NAIB JOHAN kategori perempuan senior(BP) dengan jatuhan pin sebanyak 375.

Kejohanan berlangsung dengan jayanya. Tahniah buat team PPKI SMK Mambau, yang diketuai oleh En Roslan Bin Ibrahim (PK PPKI), En Azean Bin Abdullah selaku penyelaras kejohanan, Puan Nanthamalar selaku setiausaha kejohanan, Puan Che Haslina selaku bendahari, semua guru dan pembantu pengurusan murid (PPM) yang berpadu tenaga melaksanakan kerja-kerja dan tugasan sebelum, semasa dan selepas kejohanan.

" TEAM PPKI SMK MAMBAU MEMANG TERBAIK"...

PEMAIN DARI PPKI SMK MAMBAU IAITU BIRAJ DAN RUMITHIRA








UCAPAN OLEH PUAN HJH RODIAH BINTI MOHD JAN, PEGAWAI PENDIDIKAN DAERAH SEREMBAN

TAHNIAH RUMITHIRA KERANA MENDAPAT NAIB JOHAN KATEGORI PEREMPUAN SENIOR (BP)


BERSAMA PK KOKURIKULUM SMK MAMBAU, PN HJH SUHANA BT SABRAN.





No comments:

Post a Comment